ח"כ אשר במכתב לשרת הכלכלה: אל תחתמי על הקריטריונים של ליברמן

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר במכתב לשרת הכלכלה: אל תחתמי על הקריטריונים של ליברמן

    ח"כ יעקב אשר שיגר מכתב לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי שאמורה לחתום על הגזירות של שר האוצר ליברמן וביקש, "אל תיגררי אחרי יוזמות פופוליסטיות שנגועות בשנאה עיוורת לציבור החרדי, אל תתני יד להכשלת שוק התעסוקה החרדי"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההחלטה הצינית והאכזרית של שר האוצר ליברמן לפגוע בציבור החרדי ערב שנת הלימודים החדשה, לאחר שאלפי משפחות נרשמו למעונות לשנה הבאה, ח"כ יעקב אשר פנה היום (רביעי) במכתב לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי מיש עתיד וביקש שלא תחתום על הקריטריונים החדשים למעונות היום שיזם ליברמן. "אל תחזרו על טעויות העבר מ-2013". העתק נשלח גם לרה״מ החליפי לפיד.

    במכתבו לשרה ברביבאי שצריכה לחתום על הקריטריונים החדשים למעונות, טען אשר כי גזירה זו עשויה להסיג לאחור מאמצים של שנים להגברת שיעור התעסוקה בקרב נשים חרדיות העומד כיום על קרוב ל-80% -שיא של כל הזמנים".

    אשר התריע מפני הוצאת נשים ממקום עבודתן בגלל הגזירות: "לצערי, נשים חרדיות עובדות לא מקבלות עדיין שכר המתקרב לרמה הממוצעת בקרב מקבילותיהן במגזר הכללי, כיון שכך האפשרות לרשום את הילדים למעון יום בהנחה ממשלתית היא מרכיב משמעותי בהחלטתן של נשים חרדיות רבות לגבי היציאה לעבודה, וכל שינוי לרעה בתחום זה יגרור בהכרח את הכשלת שילובן בשוק העבודה".

    אשר ביקש מהשרה ברביבאי לא לשתף פעולה עם הציניות והאכזריות של ליברמן: "כמי שנושא ההשתתפות בשוק העבודה יקר לליבה, אל תיגררי אחרי יוזמות פופוליסטיות שנגועות בשנאה עיוורת לציבור החרדי, אל תתני יד להכשלת שוק התעסוקה החרדי, הבהירי כי לא תאפשרי הרעבת משפחות וילדיהן רק בגלל אמונתן ואורח חייהן".

    אשר הזכיר לברביביאי כי יוזמות דומות הכשילו את קידום החרדים בתעסוקה: "יוזמות מעין אלו כבר נוסו בשנת 2013 תחת כהונת מר יאיר לפיד כשר האוצר, במפלגתך 'יש עתיד' כבר הפנימו כי מדובר היה בטעות קשה וכי אין שום סיכוי להנדס ציבור ולכפות עליו אורח חיים שונה באמצעות הרעבת ילדיו. אנא אל תחזרו לטעויות העבר".

    אשר אף הציע את עזרתו ביצירת קשר מול גורמים הפועלים בתחום במגזר החרדי המכירים את הנושא על בוריו.



    0 תגובות